همایش توانمند سازی ارکان شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد

همایش توانمند سازی ارکان شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با حضور اعضای شبکه صالحین، فرماندهان نواحی، مربیان و نیروهای معاونت تعلیم و تربیت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۳۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همایش توانمندسازی شبکه تربیتی شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با حضور حجت الاسلام تقی خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد (ع) در شبستان آستان مقدس امام زاده محمد (ع) با استقبال اعضای شبکه صالحین، فرماندهان نواحی، مربیان و نیروهای معاونت تعلیم و تربیت برگزار شد.

همایش توانمند سازی ارکان شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد

حجت الاسلام تقی خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با اشاره به هدف از این طرح در این همایش گفت : باید بدانیم از کجا آغاز میکنیم و به کجا ختم میکنیم ، این همایش با هدف آگاه سازی و توانمند سازی بسیجیان و برای اجرای فرمایشات مقام عظمای ولایت است تا تهدیدات و اقدامات دشمن بر مجموعه بسیجیان شجره طیبه صالحین استان کم اثر و یا بی اثر شود.

وی با در نظر گرفتن سخنان شهید مطهری افزود : اسلام باید به صورت کلاسیک تدریس شود منظور این است که یک طرح می دهیم از کجا باید شروع کنیم و به کجا ختم کنیم.

وی تصریح کرد: در اسلام یک منظومه فکری باید داشته باشیم که میتوان به شهید مطهری، شهید بهشتی و علامه طباطبایی و امام راحل که یک منظومه فکری منظم داشتند اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها