برگزاری هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در یزد

محمد علی طالبی استانداری یزد با اشاره به هفته دولت ، گفت: هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی از ۵ الی ۸ شهریورماه به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۶۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ «محمدعلی طالبی» استاندار یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی از ۵ الی ۸ شهریورماه به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.
وی افزود:برنامه‌های کارگروه این اجلاس که فرصتی بسیار مغتنم برای معرفی فرهنگ و آداب بی‌نظیر حسینیه ایران است. در عصر چهارشنبه و ادامه آن در صبح روز پنجشنبه انجام می‌شود.
استاندار یزد ادامه داد: برنامه اصلی در محل حسینیه امیرچقماق و پنجشنبه شب خواهد بود؛ در گذشته اجلاسیه‌ها به‌صورت محدود و بدون حضور مردم انجام می‌شده، اما در این اجلاسیه هیچ محدودیتی برای حضور مردم وجود ندارد؛ لذا از همه هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنیم تا پنجشنبه شب در این اجلاس شرکت کرده و شور حسینی خود را به نمایش بگذارند.
استاندار یزد با اشاره به اینکه همه تمهیدات برای برگزاری یک اجلاس خوب اندیشیده شده گفت: ما سابقه چنین اجلاسی در استان یزد را با این حجم از میهمانان نداشتیم و یکی از ویژگی‌های خاص اجلاس علاوه بر تعداد میهمانان، برگزاری اجلاس در ۵ مکان رسمی است.
طالبی با اشاره به استفاده از ظرفیت مالی هئت‌های عزادی ادامه داد: این تنها برنامه‌ای است که در این حجم بسیار بزرگ برگزار می‌شود، اما یک ریال کمک دولتی در آن انجام نشده و تمام هزینه‌ها توسط مردم، هیئت‌ها و خیرین تامین شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار