اجرای برنامه های کتابخوانی در 2روستای بخش قلعه نو

خبرگزاری بسیج: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد زیر ساخت های فرهنگی لازم برای تبدیل شدن شهرستان ری به پایتخت کتاب ایران، «سید حسن صفوی» رئیس و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، 30 مرداد ماه از روستاهای «قلعه نو» و «گل تپه کبير» از توابع بخش قلعه نو شهرستان ری بازدید و با دهیاران آن گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۱۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این بازدید ظرفیت های فرهنگی موجود در روستای های روستاهای «قلعه نو» و «گل تپه کبير» مورد بررسی قرار گرفت و تفاهم همکاری با موضوع اکران فيلم هاي سينمايي، انجام برنامه هاي فرهنگی در طول سال، ایجاد نمایشگاه های کتاب و تعامل لازم با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شد.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گفت: شهرستان ری در حوزه کتاب و کتابخوانی نیز دارای موقعیت خوبی در کشور است و با همکاری دهیاری ها می توان عنوان پایتخت کتاب را در سال آینده برای شهرستان ری به ارمغان آورد.

وی افزود: ایجاد باشگاه های کتابخوانی برای نوجوانان و جوانان، ایجاد کتابخانه سیار و حمایت از نویسندگان روستایی می تواند به حوزه کتابخوانی در روستاها کمک زیادی کند.

ارسال نظرات