بهره‌برداری از 13 پروژه بهزیستی استان مرکزی در هفته دولت

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از 13 پروژه بهزیستی به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۷۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و شهید باهنر در زمره شخصیت‌های مردمی و بی‌تکلف بودند و نگاه متفاوتی به موضوع کار و خدمت به مردم در برهه انقلاب اسلامی داشتند.

وی افزود: اداره کل بهزیستی استان نیز همانند سایر دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت هفته دولت و به‌منظور ارائه خدمات بیشتر به مددجویان طرح‌های آماده بهره‌برداری خود را افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افتتاح 6 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان را از جمله پروژه‌هایی قابل افتتاح عنوان کرد و گفت: پروژه‌های مسکونی مددجویان این اداره کل در شهرستان‌های اراک و کمیجان به بهره‌برداری می‌رسد.

امینی با بیان این‌که در هفته دولت 2 مرکز خصوصی مشاوره ژنتیک و مرکز اوتیسم ماندگار در شهرستان خمین به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: گلخانه گل‌های زینتی در شهرستان محلات، مجتمع حمایت از زنان آسیب‌دیده بهزیستی در اراک، مرکز اقامتی و بهبودی بهار در شهرستان شازند، پروژه ساختمان بنیاد نیکوکاری الغدیر در دلیجان، دام‌پروری در خنداب افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مشارکت بخش خصوصی در افتتاح این پروژه‌ها چشمگیر است و امیدواریم با مشارکت خیرین در ساخت واحدهای مسکونی معلولان اقدام‌های مؤثری در استان انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات