خبرهای داغ:
در آستانه عید سعید غدیرخم؛

نمایندگی بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

در آستانه عید سعید غدیرخم، دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌شرقی امروز دوشنبه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۹۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آیین بهره برداری از دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در استان گفت: چهار واقعه مهم و تاریخی غدیر ، بعثت پیامبر اکرم( ص )، قیام عاشورا و مهدویت در جهان اسلام نباید به فراموشی سپرده شود.
حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم افزود: عید غدیر ، عید امامت و ولایت است که ازبرترین اعیاد مسلمانان است و به دستور خداوند علی بن ابی طالب به عنوان پرچمدار امت اسلامی منصوب شد تا بعد از پیامبر مردم توسط ایشان رهبری شوند.
وی با بیان اینکه عید غدیر تنها جایگاه مسلمانان و شریعت اسلام است خاطرنشان کرد : باید با بیان اهداف غدیر در جامعه به ویژه برای نسل جوان ، این واقعه مهم تاریخی را که تنها جایگاه زعامت مسلمانان در نظام اسلامی و حاکمیت اسلامی به دست خاتم پیامبران است به جهانیان معرفی کرد .
حجت الاسلام آل هاشم جایگاه و منزلت عید غدیر را در نزد تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت( علیهم السلام ) بسیار خاص دانست و بیان کرد: بیش از پیش باید با واقعه غدیر آشنا شویم و مراسم و برنامه های مختلف مذهبی ، فرهنگی و اجتماعی را در چنین اعیادی برگزار کنیم که این کار باعث ترویج و گسترش فرهنگ علوی و غدیر در جامعه می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها