به مناسب عید سعید غدیر خم /

توزیع لوازم خانگی اهدایی سپاه سیدالشهداء(ع) تهران به سیل زدگان سیمرغ

به مناسبت عیدسعید غدیرخم سپاه سیدالشهداء(ع) تهران بسته های  لوازم خانگی را  به خانواده های سیل زده سیمرغ اهدا کرد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۵۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

توزیع لوازم خانگی اهدایی سپاه سیدالشهداء(ع) تهران به سیل زدگان سیمرغ

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت عیدسعید غدیرخم سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران بسته های لوازم خانگی را  به خانواده های سیل زده سیمرغ اهدا کرد.

 محمد برمر بعدازظهر امروز در حاشیه اهدای اقلام و کالاهای اساسی به مردم سیل زده ضمن تبریک عیدسعید غدیر خم ،با اظهار به اینکه سپاه بعنوان یک نهاد مردمی همیشه در کنار مردم ایستاده است، خاطرنشان کرد:در راستای اجرای جهاد همبستگی ملی ،سپاه به فرمان رهبر معظم انقلاب ماموریت پیدا کرد تا آخرین لحظه در کنار مردم از امدادرسانی ، بازسازی و در نهایت رفع مشکلات معیشتی آنها  بماند.

فرمانده سپاه سیمرغ با بیان این مطلب که سپاه با تاسی از نگاه بلند امام راحل و مقام معظم رهبری از متن جامعه است، افزود: همانطور که  مردم در دوران دفاع مقدس و  در همه صحنه برای دفاع از نظام و انقلاب ایستادند امروز که به کمک نیازدارند سپاه در کنار آنها است.

روح الله عرب فرمانده سپاه شهرستان دماوند با حضور در منطقه سیل زده سیمرغ هم در گفت و گو با خبرنگار بسیج  با اشاره به اینکه سپاه همچنان در کنار مردم ایستاده است،  به اقلام اهدایی سپاه سیدالشهداء(ع) اشاره کرد و گفت:یخچال، اجاق گاز، دو تخته فرش و سه تخته پتو از جمله کالاهای مورد نیاز و ضرروی خانواده بود که به آنها اهدا شد.

عرب  یادآور شد: ارسال کمک ها به مردم سیل زده همچنان ادامه دارد و در هفته های دفاع مقدس نیز محموله دیگری از اقلام مورد نیاز به خانواده ها اهدا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها