توسط سپاه بیجار انجام شد.

اعزام اکیپ پزشکی دکتر رهنمون به مناطق محروم بیجار/ محرومیت زدایی از جنس درمان

صبح امروز با بدرقه مسوولان یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک، ماما و کارشناس تغذیه جهت ویزیت رایگان مردم مناطق محروم به منطقه جعفرآباد اعزام شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۲۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید مرتضی میرآقایی در بدرقه این تیم پزشکی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، بالا بردن سطح سلامت و ایجاد شرایط لازم برای دسترسی عادلانه و فراگیر آحاد مردم به خدمات بهداشتی درمانی مناسب بود.

وی با بیان اینکه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است، افزود: یکی از برنامه‌های محرومیت زدایی در منطقه محروم جعفرآباد ویزیت رایگان بیماران و شناسایی آن‌ها و معرفی به مراکز درمانی مجهز جهت مداوا است.

فرمانده سپاه بیجار گفت: تیم پزشکی شهید رهنمون متشکل از پزشک، ماما و کارشناس تغذیه است که طی یک وز با حضور در روستای جعفرآباد، میدان مظفرخان و حسین آباد به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازد.

وی با اشاره به خدمات بسیج جامعه پزشکی، بیان داشت: از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است.

میرآقایی ضمن قدردانی از همکاری شبکه بهداشت و درمان بیجار بیان داشت: امیدواریم با تلاش بیشتر شاهد رفع محرومیت در شهرستان بیجار باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات