خبرهای داغ:

دعوت از سه ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی والیبال

«سعید معروف»، «میلاد عبادی‌پور »و «محمدرضا حضرت‌پور» سه ارومیه‌ای دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی هستند تا برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی مردان ۲۰۱۹ آسیا آماده شوند.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۲۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران با حضور ۱۵ والیبالیست از عصر چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه جاری در محل فدراسیون والیبال آغاز خواهدشد و نام سه ورزشکار ارومیه‌ای نیز در بین آنان دیده می‌شود.

این سه بازیکن به تازگی از مسابقات انتخابی ۲۰۱۹ المپیک که به میزبانی روسیه برگزار شد بازگشته‌اند و پس از یک هفته استراحت دوباره در لیست «ایگور کولاکویچ» سرمربی تیم ملی والیبال قرار گرفتند.

براساس اعلام فدراسیون سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمدجواد معنوی‌نژاد، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

ملی‌پوشان والیبال ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان آسیا که از ۲۲ تا ۳۰ شهریور ماه امسال به میزبانی تهران برگزار خواهدشد، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات