فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف بیش از 70 تن گندم قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامي استان از توقیف بیش از 70 تن گندم غیر مجاز به ارزش تقریبی یک میلیارد و 200 ریال در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۶۳۰۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش گندم به صورت غیرمجاز در سطح استان، بلافاصله کارکنان انتظامی استان برای بررسی موضوع به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته، 4 خودرو تریلر حین انتقال گندم به استان‌های همجوار شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضائی برای بررسی بیشتر متوقف شدند.

 

وي افزود: مأموران در بازرسي از خودروها 70 تن و 452 کیلو گندم بدون مجوز قانونی کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاي مکشوفه، یک میلیارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است.

 

سردار جهانبخش با اشاره به تحویل بارهای گندم به سیلوهای دولتی بيان کرد: متهمان به همراه پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در زنجان گفت: در این طرح 11 سارق حرفه‌ای دستگیر شده و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 11 سارق سابقه دار با 13 فقره سرقت وکشف اموال مسروقه خبرداد و اظهار کرد: يکي از مهمترين اهداف اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بالا بردن سطح احساس امنيت و آرامش در سطح جامعه است.

 

وي با اشاره به دستگيري 11 نفر در اين طرح، افزود: با سرعت عمل و اجراي طرح مهار و گشت نامحسوس ماموران موفق شدند 11 سارق سابقه دار را دستگیرکنند.

 

سردار جهانبخش گفت: در تحقیقات سارقان به سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو و منزل اعتراف واموال مسروقه از متهمان کشف شد.

 

ارسال نظرات