فرماندار اشکذر عنوان کرد:

واقعه غدیر در شهرستان اشکذر بازسازی می‌شود

"هادی هادی نسب" بازسازی واقعه غدیر را یکی از کار‌های فرهنگی و مؤثر در زمینه انتقال اثربخش پیام ولایت علوی عنوان کرد و گفت: این برنامه عصر روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه در محدوده میدان دفاع مقدس تا مسجد ریگ رضوانشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۲۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر با حضور "حجت الاسلام محمدرضا طالبیان" امام جمعه، "هادی هادی نسب" فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط شهرستانی برگزار شد.
 امام جمعه اشکذر عید غدیر را یکی از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی به ویژه برای شیعیان دانست و گفت: بازسازی نمادین واقعه غدیر می‌تواند در گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت و هم چنین درک بهتر فلسفه آن برای نسل‌های جوان و نوجوان مؤثر باشد.
فرماندار اشکذر بازسازی واقعه غدیر را یکی از کار‌های فرهنگی و مؤثر در زمینه انتقال اثربخش ولایت علوی عنوان کرد و بر لزوم همکاری و تعامل کلیه ادارات و دستگاه‌های شهرستان با سپاه ناحیه مقاومت بسیج به منظور برگزاری باشکوه بازسازی واقعه غدیر تاکید کرد.
 هادی هادی نسب اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته این برنامه عصر روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه در محدوده میدان دفاع مقدس تا مسجد ریگ رضوانشهر برگزار می‌شود و شایسته است اطلاع رسانی مناسب در سطح شهرستان صورت گیرد تا مردم حضور پر شوری در این مراسم داشته باشند.
انتهای پیام/د 
 
ارسال نظرات