فرمانده سپاه قائم شهر در گفتگو با بسیج؛

هدف از برگزاری رزمایش امنیتی امام علی(ع)،آمادگی در مقابل هرگونه فتنه انگیزی دشمنان است

فرمانده سپاه قائم شهر هدف از برگزاری رزمایش امنیتی امام علی(ع) را آمادگی نیروهای بسیجی در مقابل هرگونه فتنه انگیزی دشمنان و معاندان نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۱۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر،حسین علیزاده در حاشیه رزمایش و تمرین تاکتیکی قرارگاه امنیتی امام علی(ع)  که اردوگاه سردار شهید باقر زاده برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار بسیج،با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند،همه ما امروزه باید آرایش جنگی داشته باشیم گفت : آمادگی رزمی و ارتقای توانمندی نیروهای بسیجی از اولویتهای ذاتی بسیج است و این حد از آمادگی نیروهای بسیج ظرفیتی برای تقابل با فتنه انگیزی دشمنان و معاندان نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه افزود:این رزمایش به استعداد ۲ گردان امام علی (ع) وگردان بیت المقدس به مدت 2 روز  با همکاری نهادها و ادارات شهرستان در اردوگاه سردار شهید باقر زاده اجرا شد.

علیزاده هدف از اجرای این رزمایش تاکتیکی را ارتقای توان رزمی و افزایش سطح آمادگی نیرو ها جهت مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات بیان کرد و گفت: در این تمرین تاکتیکی علاوه بر اجرای رزمایش تمرین پاسگاه فرماندهی،کارگاه آموزش تونفا و دفاع شخصی، برنامه های بصیرتی و دینی هم  برگزار شد.

وی در پایان با تصریح براینکه حضور همه جانبه بسیج درهمه میادین خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: این حضور و سطح از آمادگی به فضل الهی تا حضور حضرت حجت(اروحناه له فداه) حفظ و افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها