خبرهای داغ:

کلنگ‌زنی طرح ساماندهی سه‌راهی قره‌ضیاء‌الدین با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طرح ساماندهی و ایمن‌سازی سه‌راهی قره‌ضیاء‌الدین اعتبار ۲۸ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۴۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به کلنگ‌زنی طرح ساماندهی و ایمن‌سازی سه‌راهی قره ضیاءالدین اظهار کرد: این طرح در راستای ایمن‌سازی و حذف نقاط پرحادثه انجام خواهد شد و امید است با اجرای آن ایمنی ترددهای جاده‌ای افرایش و تصادفات کاهش یابد.

وی با اشاره به ساماندهی و زیباسازی در این نقطه از محورهای ارتباطی شمال استان افزود:تعریض و بهسازی سه‌راهی قره‌ضیاءالدین به منظور روان‌سازی ترافیک، ارتقا کیفی خدمات جاده‌ای و به تبع آن افزایش ظرفیت ترافیک انجام خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به مدت قرارداد این طرح ادامه داد:مدت زمان اجرای این پروژه ۱۲ ماه در نظر گرفته شده و برآورد ریالی اولیه آن ۲۸ میلیارد ریال است.

وی از جمله مشخصات هندسی طرح به تعریض دو دستگاه آبرو، یک دهانه دو متری به میزان ۱۲ متر از طرفین، احداث یک دستگاه پل با دهانه هشت متری بر روی مسیل ایلانلو، ساماندهی تقاطع سه‌راهی با احداث میدان به همراه جزیره‌های ترافیکی و رفوژ میانی وسط جاده بخ طول ۴۰۰ متر را از جمله مشخصات هندسی طرح تعریض سه‌راهی قره‌ضیاءالدین برشمرد.

شکری تصریح کرد: نصب علایم ایمنی جهت آگاه‌سازی استفاده‌کنندگان در ورودی و خروجی محل تقاطع، نصب روشنایی مسیر در رفوژ میانی به فواصل ۲۵ متر و به ارتفاع ۱۰ متر، نصب روشنایی وسط و اطراف میدان و زیباسازی آن و اجرای رفوژ میانی جهت جداسازی مسیرهای رفت و برگشت از اقدامات لازم برای ایمن‌سازی و کاهش تصادفات در این نقطه خواهد بود.

انتهای پیام/ ع

ارسال نظرات