خبرهای داغ:

ایجاد بازارچه‌های مرزی مورد توجه قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ایجاد، نوسازی و تکمیل بازارچه‌های مرزی مصوب و یا در حال تصویب باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۴۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره به لزوم ایجاد یا تکمیل بازارچه‌های مرزی در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: ایجاد، نوسازی و تکمیل بازارچه‌های مرزی مصوب و یا در حال تصویب باید در دستور کار دستگاه‌های استانی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای ایجاد بازارچه‌های مرزی جدید در آذربایجان‌غربی که مورد تصویب قرار گرفته، ۷۰ میلیارد ریال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی به موضوع تهاتر کالاهای صادراتی با وارداتی اشاره کرد و گفت: کالاهای صادراتی که قابل تهاتر با برخی کالاهای وارداتی هستند باید شناسایی شود تا بتوان از این ظرفیت به منظور تامین بخشی از اقلام مورد نیاز کشور استفاده کرد.

حسینی با تاکید بر اینکه باید اطلاعات مرزنشینان به روزرسانی شود، اظهار کرد: در این رابطه سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی باید در اسرع وقت نسبت به به روزرسانی آمار و اطلاعات مرزنشینان ساکن در شعاع 20 و 30 کیلومتری مرزهای استان اقدام کند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات