خبرهای داغ:

سرپرست اداره کل امور عشایر آذربایجان غربی معرفی شد

سرپرست اداره کل امور عشایر آذربایجان غربی با حضور جمعی از مسوولان معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۰۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیح از ارومیه، طی مراسمی با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، علی بهادری به عنوان سرپرست مدیریت امور عشایر استان معرفی و از زحمات چندین ساله بهرام زینال زاده مدیر اسبق این اداره کل با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدر دانی شد.

رسول جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این مراسم با تقدیر از زحمات صادقانه و ارزشمند بهرام زینال زاده  مدیراسبق این اداره کل در جهت خدمت به جامعه پرتوان و مستعد عشایری و آرزوی توفیق خدمتگزاری هر چه بیشتر به جامعه عشایری توسط علی بهادری سرپرست جدید  مدیریت امور عشایر استان ، اظهار کرد: جامعه مولد عشایری مستعدترین جامعه در عرصه تولیدات بالاخص تولیدات  دامی و صنایع دستی است  که با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را در رونق اقتصادی و خودکفایی ملی ایفا می کنند.

 جلیلی اضافه کرد: عشایر استان آذربایجان غربی محرومترین ولی با ارزشترین قشر جامعه می باشند که علاوه بر تامین محصولات موردنیاز دامی و ... سهم ارزنده ای را در حراست از مرزها بر عهده دارند و وظیفه تک تک ماست که بتوانیم باخدمات دهی مطلوب به این قشر زحمت کش انها را در بهبود معیشت و اقتصاد خانوارها یاری رسانیم تا از ارزش افزوده فعالیت های شان به نحو احسن  بهره مند شده و امکانات موردنیازشان تامین شود .

 انتهای پیام/ع

ارسال نظرات