برگزاری کارگاه آموزشی چلیپانویسی در بندر ماهشهر

کارگاه آموزشی تخصصی چلیپانویسی در شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۱۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، افشین ابوعلی مسئول انجمن خوشنویسی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر استان خوزستان و مدرس این دوره در خصوص هدف از برگزاری این دوره اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با هدف پاسخ به سوالات و نیازهای تخصصی هنرجویان خوشنویسی در حوزه چلیپانویسی، نحوه نگارش، ترکیب و خلق آن برگزار شد.

وی افزود: شهرستان بندر ماهشهر در حوزه خوشنویسی دارای ظرفیت های بسیاری است که در مناسبت های گوناگون آنها را به منصه ظهور رسانده است. از جمله کارگاه زنده نویسی اشعار امام خمینی (ره) با عنوان "نغمه های روح الله" که در ایام ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب و با حضور بیش از ۶۰ نفر از اساتید خوشنویسی در این شهرستان برگزار شد.

ابوعلی تاکید کرد: این ظرفیت بالا رسالتی برای مسئولان ذیربط در استان و شهرستان ایجاد میکند تا به صورت ویژه در زمینه خوشنویسی به شهرستان بندر ماهشهر توجه نمایند.

این استاد خوشنویسی عنوان کرد: درصورت حمایت، انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر این توانمندی را دارد که میزبان جشنواره های کشوری در حوزه خوشنویسی و به ویژه خط شکسته باشد.

مسئول انجمن خوشنویسی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر از برگزاری مرحله دوم این دوره در آینده نزدیک خبر داد و از علاقه مندان جهت شرکت در این دوره دعوت نمود تا با حضور در کانون بسیح هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر ثبت نام نمایند.

ارسال نظرات