خبرهای داغ:

نمایشگاه ملزومات جهیزیه و ازدواج در ارومیه برپا شد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی گفت: نمایشگاه ملزومات جهیزیه و ازدواج جوانان به مناسبت هفته ازدواج در ارومیه برپا شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۲۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

محمدحسین حسنی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان اولین نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ملزومات ازدواج دایر شده و تا بیستم ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برپاست.

وی افزود: امسال برنامه‌های هفته ازدواج، از 12تا18 مردادماه جاری ادامه دارد و دیدار با امام جمعه ارومیه، حضور در مزار شهدا، برگزاری کارگاه های ازدواج، برگزاری جشن به مناسبت هفته ازدواج در حاشیه نمایشگاه، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در مورد ازدواج جوانان، حمایت از تولید محصولات فرهنگی و مشاوره های رایگان در مورد ازدواج، بازدید رایگان زوج‌های جوان از موزه‌ها با همکاری میراث فرهنگی و پخش برنامه ها و تیزرهای تبلیغاتی با همکاری صداوسیما از دیگر برنامه های هفته ازدواج به شمار می رود.

 وی بیان کرد: تجلیل از پنج زوج با مهریه کم نیز جزو برنامه های معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این هفته به شمار می رود.

 برنامه های هفته ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بین روزهای دوازدهم تا هجدهم مردادماه جاری برگزار می شود.

 انتهای پیام/ع

ارسال نظرات