آغاز فیلمبرداری دست‌های کوتاه در شهرستان اشکذر

فیلم کوتاه "دست‌های کوتاه" به تهیه کنندگی احسان دهقانی در شهرستان اشکذر کلید خورد.
کد خبر: ۹۱۶۲۵۰۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ احسان دهقانی از ساخت فیلم کوتاه “دست‌های کوتاه” در شهرستان اشکذر خبر داد و گفت: این فیلم کوتاه با کارگردانی حامد خلیلی و نقش‌آفرینی جمعی از دانش‌آموخته‌های نوجوان در رشته بازیگری شهرستان اشکذر کلید خورده است.
تهیه‌کننده فیلم کوتاه "دست‌های کوتاه" هدف از ساخت این فیلم را ایجاد بستری مناسب جهت رشد و شکوفایی استعداد‌های نوجوان  و جوانان  شهرستان در رشته بازیگری و سایر رشته‌های مربوط به فیلم‌سازی و سینما دانست و گفت: امیدواریم  تا با ساخت و انتشار فیلم پتانسیل بالقوه نوجوانان و جوانان این شهرستان را به پتانسیل بالقوه درآورده و آغازگر راهی باشیم که مسیر صحیح را پیش روی استعداد‌های این شهرستان را شناسایی و به ایجاد انگیزه در میان جوانان و نوجوانان خلاقیت این قشر پرانرژی را به تحرک واداریم.
مسئول انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان اشکذر ضمن تقدیر و تشکر از تمام عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند گفت: بر خود لازم میدانم تا از رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر؛  بابت همکاری خوبشان در ساخت این فیلم کوتاه تشکر کنم.
حامد خلیلی  کارگردان  فیلم "دست‌های کوتاه"  نیز هدف از ساخت این فیلم را ایجاد بستری مناسب برای به چالش کشیدن  ونشان دادن برخی از افکار اشتباه و نادرست در  جامعه و خصوصاً خانواده‌ها  در جهت سرکوب امید، آمال و آرزو‌های نوجوانان و جوانان این مرزوبوم به‌ویژه نوجوانان و جوانان شهرستان اشکذر دانست.
خاطرنشان می‌گردد؛ فیلم کوتاه "دست‌های کوتاه" با تصویربرداری مرتضی میرخلیلی، منشی صحنه زهرا میرزائی صدابرداری  رسول واعظی، عکاسی مهدی حاتمیان با مدیریت تولید اکبر حاتمیان و نویسندگی حامد خلیلی طی هفته جاری در شهرستان اشکذر کلید خورد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات