خبرهای داغ:

جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی فراخوان داد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز یکشنبه برای برگزاری نخستین دوره جایزه کتاب سال این استان فراخوان داد.
کد خبر: ۹۱۶۲۳۹۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نخستین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال و ارتقای سطح کیفی نشر استان، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و متخصصان کتاب استان برای خلق آثار مکتوب جدید و تقویت شاخص کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان فوق از پدیدآورندگان، مترجمان و ناشران دعوت شده است تا کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه کتاب سال ارسال کنند.

آثار ارسالی به این جایزه باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۷ و در بازه زمانی اول فروردین‌ماه تا ۲۹ اسفند منتشر شده باشند و این آثار نباید کمک‌ درسی و افست باشند.

همچنین آثار ارسالی به دبیرخانه نخستین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و در دو نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شوند.

آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی تا ۵ شهریور ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه به نشانی تبریز، نرسیده به چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، اداره امور فرهنگی، دبیرخانه جایزه کتاب سال استانی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۵۷۸۴۰ تماس بگیرند.

برگزیدگان این جایزه در آئین افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها