خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

حضور جوانان در نمازجمعه دشمنان را هراسان می کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، گفت: حضور جوانان و نوجوانان در صفوف نمازجمعه، وحدت و یکدلی نسل چهارم انقلاب با شهدای چهل سال نظام جمهوری اسلامی ایران را آشکار و در دل دشمنان اسلام رعب و وحشت ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۱۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با فرزند نخستین شهید محراب «سید محمدعلی قاضی طباطبائی»،  با اشاره به چهلمین سال برپایی نمازجمعه بر لزوم شناخت اهداف و ویژگی‌های شخصیتی شهدای محراب تأکید کرد.

وی با بیان اینکه، آیت اللّه‏ قاضی طباطبایی و هزاران مرد و زن انقلابی در سال‌هایی که جامعه نیاز به حضور آن‌ها داشت با سخنرانی ‏های آگاهانه، پخش اعلامیه‏‌های ضد رژیم و شرکت در راهپیمایی‌ها هیچ‌گاه صحنه مبارزه با دشمنان اسلام را ترک نکردند، تاکید کرد: اکنون باید با درک و بصیرت عمیق راه شهدا را محفوظ نگه ‌داریم و این وظیفه بر عهده ما نهاده شده است که با معرفی شهدا به آینده‌سازان کشور، شرایط را برای الگوگیری آن‌ها فراهم آوریم.
 شهید «سید محمدعلی قاضی طباطبایی»‌ در سال 1294 در تبریز چشم به جهان گشود و در سال 1316 هنگام قيام مردم تبريز به‌اتفاق پدرش، به خاطر مبارزه، به تهران تبعيد شد و پس از چند ماه تبعيد در تهران و ری به تبريز بازگشت.

وی پس از عمری مجاهدت و تعلیم و تربیت، در تاریخ 10 آبان ماه 1358؛ شب‌هنگام و پس از نماز مغرب و عشا در مسجد شعبان به فیض شهادت نائل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها