قوه قضائیه از قضات سالم تقدیر کند

عضو هیئت عالی نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از قدردانی دانشجویان از قاطعیت قضات ازجمله قاضی مسعودی‌مقام در مسیر مبارزه با فساد سخن گفت و تاکید کرد که قوه قضائیه از قضات سالم تقدیر کند.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۷۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین اخگرپور فعال دانشجویی و عضو هیئت عالی نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به برخورد قاطع قاضی مسعودی مقام با مفسدان اقتصادی گفت: آقای رئیسی! از شما درخواست داریم از قضات سالم و قاطع مانند قاضی مسعودی حمایت مضاعفی داشته باشد زیرا وجود چنین قضاتی برای دستگاه قضا لازم است.

وی ادامه داد: باید قضات قاطع و سالمی مانند قاضی مسعودی به مردم و جامعه معرفی شوند. مسلما حضور چنین قضاتی در دستگاه قضا می‌تواند در ریشه‌کن کردن مفاسد اقتصادی  تاثیر به سزایی داشته باشد.

این فعال دانشجویی یادآور شد: دانشجویان از قضات قاطع و سالم در دستگاه قضا حمایت خواهند کرد. خواسته ما هم از چنین قضاتی این است که بدون توجه به فشارها و هجمه‌ها مقتدرانه به وظیفه خود عمل کنند.

اخگرپور با بیان اینکه امثال قاضی مسعودی‌ها به عنوان الگو باید به مردم معرفی شوند، تصریح کرد:‌ قضات سالم و قاطع که در بحث مبارزه با فساد اقتصادی فعال هستند،‌ باید مورد حمایت و تقدیر قرار گیرند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه امید مردم به قوه قضائیه بسیار بالا رفته است، خاطرنشان کرد: امثال قاضی مسعودی‌ها در افزایش این امید نقش جدی دارند پس باید مورد حمایت و تقدیر هم قرار بگیرند.

ارسال نظرات