دبیر سیاسی تحکیم:

لزوم تقدیر قوه قضائیه از «قاضی مسعودی‌مقام»/ حمایت قاطع دانشجویان از قضات شریف

خدابنده‌لو با بیان اینکه اقدامات قاضی مسعودی‌مقام باعث امیدواری مردم نسبت به دستگاه قضا شده، گفت: از رئیس قوه قضاییه می‌خواهیم تا از قضاتی که از حقوق مردم دفاع می‌کنند حمایت‌های مضاعف داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۷۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه اقدامات اخیر قاضی مسعودی‌مقام باعث امیدواری بیشتر مردم نسبت به دستگاه قضا شده، گفت: از رئیس قوه قضاییه می‌خواهیم تا از قضاتی که از حقوق مردم دفاع می‌کنند حمایت‌های مضاعف داشته و از آنها تقدیر شود.

دانشور خدابنده‌لو دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم وحدت) در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش شبانه روزی برخی قضات برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخورد با مفسدان این حوزه و همچنین برخی هجمه‌ها که علیه این قضات صورت می‌گیرد، گفت: مسلما تهدیدها و فشارها تاثیری در روند رسیدگی ایجاد نخواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های قاضی مسعودی مقام در پیگیری پرونده‌های مرتبط با مفاسد اقتصادی ادامه داد: جریان دانشجویی از اقداماتی که منجر به احیای حقوق ملت و بیت‌المال باشد تمام قد حمایت می‌کند. ما نیز در جهت احیای حقوق عامه خواستار برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی هستیم و هیچ گونه مصلحت اندیشی و مسامحه با این افراد جایز نیست.

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه تقدیر از قضات سالم و پاک دست باعث ترویج فرهنگ صحیحی خواهد شد، گفت: امروز ما دانشجویان تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت تا افراد شایسته و قاطع برابر مفسدان به مردم معرفی شوند.

خدابنده‌لو تاکید کرد: شفاف سازی و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضا را افزایش می‌دهد، از مسئولین قضایی و آقای مسعودی می‌خواهیم تا مهره های کلیدی فساد را شناسایی و از راه هایی که منجر به فساد می شوند با اقدامات و طرح‌های مناسب جلوگیری کنند.

وی گفت: از رئیس محترم قوه قضاییه نیز می‌خواهیم تا با توجه به تحولات و اقدامات اخیر آقای مسعودی که باعث امیدواری بیشتر مردم نسبت به دستگاه قضایی شده، از قضاتی مانند آقای مسعودی مقام که جلوی مفسدان ایستاده‌اند و از حقوق مردم دفاع می‌کنند حمایت‌های مضاعف داشته و از آنها تقدیر کنید.

ارسال نظرات