اهداء 32 فقره جهیزیه به نوعروسان دهگلانی به ارزش 500 میلیون تومان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان از اهداء 32 فقره جهیزیه به 500 میلیون تومان نو عروسان دهگلانی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۱۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و با حضور فرمانده سپاه دهگلان و مسئولان شهرستان ۳۲ فقره جهیزیه به نوعروسان این شهرستان اهداء شد.

با توجه به اینکه کمک به محرومان و مستضعفان همواره در کلام امام خمینی (ره) مورد تاکید بوده است تا جایی که این قشر جامعه را، ولی نعمت خود می‌داند.

سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در گفتگو با خبرنگار ما از اهداء ۳۲ فقره فقره جهیزیه به نوعروسان دهگلانی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

امانی بیان کرد: هر سری جهیزیه شامل ۱۱ قلم به ارزش ۱۵ میلیون تومان می‌باشد که از آورده خود نوعروسان و از محل اعتبارات بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه تامین شده است.

وی عزت بخشیدن به قشر نیازمند جامعه را یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز سپاه همه راهبرد‌های اساسی خود را بر اساس مردم داری و محرومیت زدایی برنامه ریزی کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان اظهار داشت: رضایت خدا و مردم باید سرلوحه و الگوی مدیران قرار گیرد تا در این زمینه تلاش کرده و خدمت به مردم را توفیق الهی تلقی کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات