نقش زنان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، راهبردی است

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان با بیان اینکه اگر ما نتوانیم همه ارزش‌های انقلاب اسلامی را منتقل کنیم طبیعتا خطر از بین رفتن انقلاب وجود دارد، گفت: به همین خاطر بعضی از بزرگان، بیانیه گام دوم انقلاب را بیانیه «انقلاب، جوان و پیشرفت» نام گذاری کرده اند.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۸۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵
به گزاش خبرگزاری بسیج از کردستان، بتول سرکانی مسئل بسیج جامعه زنان استان کردستان  در کارگروه زن و خانواده بسیج سپاه بیت المقدس که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: زنان در تحقق نهضت اسلامی و حفظ آن از تمامی شیطنت‌های دشمنان، هشیارانه و با بصیرت، از مال و جان و عزیزان خود گذشتند تا نهال نوپای انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر شود و پرچم توحید نه فقط در ایران، بلکه در پیش چشم جهانیان به اهتزار درآید، و مردم تحت ظلم مستکبران جهانخوار را امید به پیروزی جبهه حق علی‌رغم کثرت دشمنان بخشد و به سوی وحدت جهانی حول محور توحید و ولایت فرا خواند.

وی گفت: بنا به ابلاغ بسیج جامعه زنان کشور نقش زنان در پیشبرد بسیج باید اهدا شود و همانطور که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه‌ی راه کشور را برای ما تبییین کردند زنان جامعه ما هم به عنوان نیمه‌ی فعال در این راستا نقش خاصی را ایفا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت سبک زندگی در دست زنان خانواده است خاطر نشان کرد: طرح بسیار مهمی تحت عنوان طرح " ندای فطرت " با هدف مقابله با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مورد بررسی قرار گیرد و راهکار‌های خاصی برای ان در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه اگر ما نتوانیم همه ارزش‌های انقلاب اسلامی را منتقل کنیم طبیعتا خطر از بین رفتن انقلاب وجود دارد، گفت: به همین خاطر بعضی از بزرگان، بیانیه گام دوم انقلاب را بیانیه «انقلاب، جوان و پیشرفت» نام گذاری کرده اند.

سرکانی با بیان اینکه قطعا یک نگاه راهبردی به ایفای نقشِ مهمِ زنان در ارتباط با تحقق مفاد این بیانیه ارزشمند وجود دارد، گفت: بهتر است در ابتدا ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را ترسیم کنیم و بعد به نقش زنان بپردازیم.

وی ادامه داد: دشمنان از هر طریقی همانند کوتاه کردن شلوار‌ها و مانتو‌های جلوباز می‌خواهند فرهنگ اسلامی را زیر سوال ببرند در حالی که جامعه‌ی ما یک حکومت اسلامی و تقلید از فرهنگ غرب جامعه‌ی ما را زیر سوال خواهد برد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات