در آستانه روز خبرنگار؛

اصحاب رسانه ری، پروژه عمرانی قیامدشت را کلنگ زنی کردند

خبرگزاری بسیج: عملیات اجرایی پروژه خیابان دسترسی شهرک قائم و امامت به بلوار آزادی قیامدشت، با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه، شهردار قیامدشت، معاون عمرانی فرماندار ری، آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۶۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

حسین ترکاشوند، شهردار قیامدشت در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به مشکلاتی که مردم شهرک های قائم و امامت برای تردد به بلوار آزادی دارند، اجرای آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفت.

  ترکاشوند، میزان اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این پروژه را ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با مجوز شورای شهر قیامدشت پروژه آسفالت مسیر دسترسی از شهرک قائم و امامت به بلوار آزادی قیامدشت، آغاز شده و قبل از فصل سرما و بارندگی به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار قیامدشت در بخش دیگری از سخنان خود، ایجاد امکانات و تسهیلات به منظور رفاه شهروندان را از اولویت های بخشداری دانست و افزود: در سال های گذشته و قبل از استقرار شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت، با وجود اعطای مجوز تاسیس زیرساخت های اولیه مواصلاتی و دسترسی معابر فرعی این محدوده به خیابان های اصلی، این پروژه ها اجرا نشده بود که خوشبختانه در دوره مدیریت جدید عملیاتی شد و در مدت چهار ماه به بهره داری خواهد رسید.

ترکاشوند، همچنین در خصوص مشکل آب آشامیدنی و بیمارستان قیامدشت، گفت: ۹۰ درصد آب این بخش از سد ماملو تامین می شود و خوشبختانه قطعی آب در شهر قیامدشت نداریم اما در بعضی از نقاط شهر مشکلات افت فشار وجود دارد که بزودی این مشکل برطرف می شود.

وی در ارتباط با نبود مراکز درمانی در قیامدشت، گفت: با توجه به اینکه کمتر از دو سال است که ساختمان شهرداری در این شهر مستقر شده است، از سوی دیگر برای احداث بیمارستان نیاز به زمین و اعتبارات کلان داریم، برای حل این مشکل چندین جلسه با رئیس اداره بهداشت شهرستان ری برگزار کرده ایم که امیدواریم با همکاری و مساعدت مسئولان مربوط، ساخت بیمارستان در این بخش سرعت بگیرد.

  ترکاشوند در ادامه با اشاره به اینکه ۷۸ درصد بودجه شهرداری قیامدشت در بخش عمرانی و 22درصد در بخش اجرایی هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد:  ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

در ادامه این مراسم، اصحاب رسانه به اتفاق شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن حضور در یادمان شهدای گمنام و ادای احترام به شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدای گرانقدر، از پروژه های عمرانی قیامدشت بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند فعالیت های مدیریت شهری این بخش قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات