امام جمعه آمل:

آمریکای دروغگو دوباره رسوا شد / تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه

امام جمعه آمل با محکوم کردن تحریم ظریف توسط آمریکا گفت: این اقدام آمریکا نشان دهنده آن است که در مقابل منطق ایران شکست خورد.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۳۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه  شهرستان آمل ضمن تسلیت سالروز شهادت جوادالائمه(ع)، با اشاره به اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار داریم ، اظهار کرد: از فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه که دلسوزانه کار می کنند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مدیران از خواب بیدار کرده و آنها را وادار به حرکت می کنند، خاطر نشان کرد: باید نگاه ویژه ای به اصحاب رسانه و خبرنگاران داشته باشیم تا آنها بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.

خطیب جمعه آمل در ادامه با ابراز ناراحتی و تاسف از آتش زدن مزارع کشاورزی بعد از برداشت برنج گفت: باید به فکر کشاورزان باشیم چرا که مواد زائدی که می توان در صنعت کاغذ از آن بهره کرد برای کشاورز هم منبع درآمد است.

حجت الاسلام مرتضوی با انتقاد از اینکه چرا نباید خرید تضمینی برنج وجود داشته باشد، تصریح کرد: واردات برنج اصالت بازاریان و کشاورزان را زیر سوال می برد.

امام جمعه آمل از مسئولان شهرستان خواست تا با نظارت در بازار جلوی افزایش قیمت ها را بگیرند.

حجت الاسلام مرتضوی در ادامه تحریم ظریف وزیرامورخارجه کشورمان توسط آمریکا را محکوم کرد و گفت: این اقدام آمریکا نشان دهنده آن است که در مقابل منطق  ایران شکست خورده است.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه آمریکا میخواهد با تحریم های متعدد رعب و وحشت  در کشور راه بیندازد،اظهار کرد: ایران گران قیمت ترین پهپاد  آمریکا را سرنگون کرد و آمریکا خواست با دروغگویی دست به تلافی بزند اما رسوا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها