خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

اتحاد و انسجام همواره راهبرد نیروهای انقلاب اسلامی باشد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اتحاد و انسجام همواره راهبرد نیروهای انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۷۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرتیپ دوم حبیب شهسواری هدف از برگزاری سلسله جلسات بصیرتی را حفظ انسجام و اتحاد بخشی در بین نیروهای ارزشی عنوان کرد و گفت: شما وظیفه دارید نوک پیکان مطالبه‌گری مردم باشید و موضوعات و اولویت‌های کشور را بررسی کرده و اگر مسئله ای کشور را تهدید می کند برای حل آن اقدام کنید.

وی به اهداف و كارنامه چهل ساله جمهوري اسلامي ایران اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این نظام چهلمین سالگرد تشکیل خود را سپری کرده و وارد چله دوم شده؛ در طول تاریخ گذشته کمتر انقلابی را حتی در جهان سراغ داریم که بعد از چهل سال و یا حتی سه یا چهار سال اول از ریل اصلی خود خارج نشده باشد ولی خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران از گزندها به دور ماند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به تلاش‌های بی وقفه دشمنان برای به شکست کشاندن این نظام نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: هر موقع نفوذ عمیق در جهان و به خصوص حوزه سیاست پیدا کردیم دشمنی دشمنان بیشتر شد اما آنچه که امروز پر واضح است اینکه همه راهبردهای دشمن در ناکامی و شکست قرار گرفته است.

شهسواری در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: در تبیین اهداف شورای معتمدین چند خصیصه بارز از خصایص سپاه و بسیج متبلور است به طوری که پیروی از ولایت، خدمت بی منت، دادخواهی مردم، پیگیری مطالبات و احقاق حق مردم از جمله آنها می باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی و ارزشی می بایست انسجام قلبی و قدمی با هم داشته باشند، گفت: نکته مهم و اثرگذار همین داشتن اتحاد و باهم بودن است.

وی خطاب به روحانیون، گفت: روحانیون مطالبه گری را حق بدانند و همانطور که در دفاع مقدس و انقلاب جلودار جبهه فرهنگی بودند اکنون نیز جلودار احقاق حق و مطالبه گری باشند.

سردار شهسواری در پایان افزایش مشارکت جمعی مردم در انتخابات و نیز اصلح گزینی را از دیگر رویکردها و اولویت های این شورا برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات