فرمانده سپاه شهرستان بابل اعلام کرد:

تکمیل و تحویل 76 خانه محروم و سیل زده تا پایان شهریورماه / اعزام 20 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم

فرمانده سپاه شهرستان بابل از تکمیل و تحویل 76 خانه محروم و سیل زده تا پایان شهریورماه امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۳۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه شهرستان بابل در بازدید از گروه جهادی در منطقه محروم روستای هشتری بندپی شرقی گفت: 11 خانه سیل زده در شهرستان سیمرغ و ۶۵ خانه محروم مددجویان کمیته امداد شهرستان با مشارکت گروه‌های جهادی سپاه در حال ساخت است.

 رمضانی با بیان اینکه این واحد‌های مسکونی با مشارکت گروه های جهادی  سپاه شهرستان بابل ساخته می‌شود، افزود: این واحد‌ها تا پایان شهریور  امسال تحویل داده خواهد شد.

 وی به اعزام گروه های جهادی بسیج دانشجویی در فصل تابستان به مناطق محروم این شهرستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۲۰ گروه جهادی از ۱۸ دانشگاه بابل برای انجام فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، قرآنی به روستا‌های هشتری بخش بندپی شرقی و روستای دیوا بزرگ بندپی غربی این شهرستان اعزام شدند.
 
فرمانده سپاه شهرستان بابل افزود: این اردوی جهادی با هدف کمک به محرومان، شناسایی و معرفی مناطق محروم به مسئولان شهرستانی و استانی برای کمک به این قشر از افراد جامعه برگزار شده است.

رمضانی در ادامه به اعزام 16 بانوی جهادی دانشگاه ازاد بابل به مدت10روزبه 5روستای محروم هشتری ،بندبن .ابندان ونسیه. ورخامن خبر داد و گفت:این تعداد برای انجام کارهای  عمرانی ،فرهنگی، اموزشی ،برنامهای درسی وقرانی واقتصاد مقاومتی به روستاهای هشتری بخش بندپی شرقی ورستای دیوابزرگ بندپی غربی اعزام شدند .

سرهنگ رمضانی با اشاره به طرح کمک به محرومان افزود: هدف از اجرای این طرح ،کمک به محرومان ،انعکاس مشکلات مناطق محروم به مسئولان و در نهایت رفع محرومت اجرایی می شود./صداوسیما

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها