سردار سلیمانی در در نشست صمیمی بسیجیان پایگاه امام حسین(ع)مسجد قرآن بوشهر:

ظرفیت های بسیجیان در امر سازندگی، نیروی انسانی و محرومیت زدایی است/ بسیج؛ مظهر مردم سالاری دینی

رئیس سازمان بسیج مستضفعین گفت: ظرفیت های بسیجیان در امر سازندگی، نیروی انسانی و محرومیت زدایی و...است تا بتواند پیام خدمت بسیج به مردم را به خوبی منتقل کند.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۰۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه گذشته در سفر به استان بوشهر، در نشست صمیمی بسیجیان پایگاه امام حسین علیه السلام مسجد قرآن بوشهر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از بسیجیان خواسته اند که پایگاه های مقاومت را در درون مساجد با همه ظرفیت ها فعال و پویا نگه دارند، گفت: یقینا ظرفیت های بسیجیان در امر سازندگی، نیروی انسانی و محرومیت زدایی و...است تا بتواند پیام خدمت بسیج به مردم را به خوبی منتقل کند.


وی ادامه داد: پایگاه های بسیج باید بتواند کارگروه های مختلف و فعال را در درون خود تشکیل دهد و با اجرای برنامه های موثر در جهت خدمت به مردم بتواند بعنوان پایگاه های اسوه نقش آفرینی کند.


سردار سلیمانی با اشاره به اینکه پایگاه های بسیج زمینه ساز حضور نیروهای انقلابی در صحنه های مختلف جهت دفاع از کیان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: بسیج تشکیلاتی انقلابی است و می توان بسیج را مظهر مردم سالاری دینی دانست.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: اگر به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به صورت عالمانه بنگریم، بسیاری از نکات مورد اشاره از سوی رهبری می تواند نقش آفرینی بسیج را تقویت کند و در جهت نیازمندی های انقلاب و نظام، کارکرد موثری داشته باشد.

ارسال نظرات