خبرهای داغ:
رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

فعالیت‌های فرهنگی به صورت مسجدمحور برگزار شود

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: مساجد به عنوان مرکزی برای تحولات مختلف در جامعه به شمار می‌روند، بنابراین باید فعالیت فرهنگی به صورت مسجدمحور برگزار شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۹۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، رقیه رزمجو در  جلسه هیئت اندیشه ورز، اظهار کرد: مساجد عبادتگاه مستمر و دائمی مردم بوده و همه روزه برای ادای فرايض مذهبی در شرايط عادی گرد هم جمع می شوند و مكانی برای گردهمايی و مشورت، تبادل افكار و اطلاعات، اعتكاف و تصميم گيری، مبارزات و فعاليت‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: اگر می‌خواهیم فرهنگ مسجدی و مسجد محوری در جامعه ما دوباره زنده شود و طبق سنت پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، مسجد در زندگی و جامعه اسلامی محوریت داشته باشد، باید با فرهنگ سازی این سنت را احیا کنیم و رونق و شکوه مساجد را در تشکیل تمدن نوین اسلامی شاهد باشیم.

سيراني ترغیب و تشویق جوانان مساجد و ارتباط آنان با روحانی را یکی از مؤلفه های موفقیت در جهت جذب جوانان به مساجد عنوان کرد و افزود: واگذاری بخشی از کارها و فعالیت‌های فرهنگی در مساجد به جوانان موجب ارتباط و تعلق خاطر جوانان و نوجوانان به مساجد می‌شود.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات