خبرهای داغ:
مسوول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بازنشستگان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند

مسوول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بازنشستگان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۹۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سید رضا تاج‌الدینی صبح امروز در همایش انس و مودت پیشکسوتان، بازنشستگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سپاه خوی، اظهار کرد: بازنشستگان، سفیران انقلاب و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند، خدمت کردن به کسانی که جان، مال و آبروی خود را در دفاع از اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طبق اخلاص گذاشته‌اند توفیق بزرگی است.

وی ابراز داشت: باید انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را از زبان انقلابیون و کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده و در کنار امام (ره) بودند به مردم منتقل کرد.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) پاسداری را نه تنها یک شغل بلکه رسالتی همیشگی می‌دانستند ابراز امیدواری کرد: تعامل پیشکسوتان و شاغلان همچنان حفظ شود و با ایجاد ارتباط صمیمی و همدلی هر چه بیشتر، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران دنبال شود.

تاج الدینی در پایان و با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: نباید رفتار ما نشان دهد که در برابر مشکلات زانو خم کرده ایم بلکه باید همچنان همانند دوران 8 سال دفاع مقدس پایدار بوده و بر مشکلات غلبه کنیم و نسل جدید را با گریز به اتفاقات دوران جنگ با آموزه های امام (ره) و اقدامات رزمندگان آشنا ساخته و آموزه های رهبری را تبیین کنیم.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات