خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مجاهدت‌های پیشکسوتان جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس بازگو شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به جایگاه متعالی پیشکسوتان در عرصه خدمت به مردم، گفت: تجربیات پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف باید در اختیار جوانان قرار داده شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۱۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرتیپ دوم حبیب شهسواری ظهر امروز در جلسه هیات اندیشه‌ورز پیشکسوتان سپاه شهداء استان، اظهار داشت: تقدیر از مجاهدت‌ها و از خود‌گذشتگی های پیشکسوتان در برهه‌های زمانی مختلف جزو الزامات مدیریتی است.

وی، افزود: مجاهدت‌های عظیم و غیر‌قابل وصف پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس و نیز در سال‌های مختلف انقلاب اسلامی بسیار ارزنده و ستودنی است و باید برای قدردانی از این مجاهدت‌ها تمام تلاش و همت خود را به کار بگیریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه آرمان‌گرایی باید به‌عنوان مولفه اصلی در مدیریت مدنظر باشد، عنوان کرد: خوشبختانه در رده‌های مختلف سپاه شاهد هستیم که این اصل به‌عنوان مولفه بسیار مهم و ضروری در نظر گرفته شده و به همین دلیل موفقیت‌های عظیم و شایان توجهی را شاهد بوده‌ایم.

وی، ادامه داد: استفاده از تجربیات پیشکسوتان و حمایت‌های این عزیزان برای همیشه باید مورد توجه فرماندهان و مدیران باشد.

سردار شهسواری، بیان داشت: در دوران مختلف نیروهای ولایتمدار و انقلابی سپاه در جبهه اصلی مبارزه با تهاجم سخت و نرم دشمنان بوده‌اند که بصیرت موجود در میان نیروها تنها زمینه موفقیت در تمام این مراحل بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات