خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

عظمت انقلاب به زنده نگهداشتن مناسبت های ملی و مذهبی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه شکوه و عظمت انقلاب اسلامی به زنده نگهداشتن ایام ملی و مذهبی است، بر برگزاری باشکوه و گسترده این ایام تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۰۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه امروز وظیفه همه گام برداشتن در راه عدالت و عقلانیت است، افزود: جوهره اصلی حرکت توحیدی جمهوری اسلامی تحقق جامعه عادلانه توحید محور است و باید مناسبت های مذهبی را عزیز بشماریم.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در جامعه جهانی به عنوان مظهر مقاومت معروف است، گفت: این مظهر مقاومت پرچمدار حمایت از ملت های مظلوم و مستضعف در برابر استکبار و استعمار است و تمام سازمان ها در کنار فعالیت های ذاتی شان پرچمدار مبارزه با استکبار باشند.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار داشت: کسانی که دل شان برای نظام می تپد باید هر کجا شاهد ظلم و بی عدالتی شدند حمایت خود را اعلام کنند؛ البته حمایت هم باید حساب شده و عقلانی باشد تا دشمنان سوء استفاده نکنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امکانات کافی ندارد و باید تمام سازمان ها و ارگان ها حمایت کنند، افزود: شورای هماهنگی هیچ وقت بدون مساعدت اعضا نمی تواند کار کند، این نهاد مسئول هماهنگی با سازمان های مختلف است از این جهت هر کجا همدلی و محبت و تصمیم جمعی باشد کارها خوب پیش می رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها