فرمانده انتظامي استان زنجان:

کاهش 20 درصدی آمارتلفات جاده ای در استان زنجان

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای در استان زنجان گفت: تلفات جاده‌ای در محورهای استان زنجان 20 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۲۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار رحیم جهانبخش در مراسم صبحگاه کارکنان با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد افزود: نظم و انضباط ظاهري و معنوي از ضروريات پليس بوده كه بايستي در محل كار و ماموريت و بين مردم رعايت شود كه اين امر هم اقتدار آن مامور و هم اقتدار ناجا را دربين مردم ارتقاء مي دهد.

 

وی با اشاره به اینکه صبحگاه ویترین نیروی انتظامی است بیان داشت : با ايجاد رابطه دوستي در بين محيط كار بين همكاران و رسيدگي به مشكلات همديگر مي توان با تمركز بيشتري در ايجاد احساس امنيت در بين مردم تلاش كرد.

 

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر ترويج دوستي و مودت در بين همكاران بيان کرد: با ايجاد رابطه دوستي در بين محيط كار بين همكاران و رسيدگي به مشكلات همديگر مي توان با تمركز بيشتري در ايجاد احساس امنيت در بين مردم تلاش كرد.

 

 

سردار جهانبخش به نقش پلیس در پیشگیری از جرایم اشاره کرد و افزود: در بحث کاهش جرایم سرقت بیش از 4 درصد کاهش داشتیم که این نشانگر تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان است .

 

وی با اشاره به اینکه مهمترین عامل پیشگیری از جرایم خشن کشف آن است افزود: دقت در ماموريت بسيار ضروري است، ما بايد تهديدها را بشناسيم تا بتوانيم با شناخت كامل ماموريت و اهميت كار و مسئوليتي كه بر عهده داريم و با نگاه تيزبينانه موضوعات اطراف خود را به طور كامل و صحيح زير نظر داشته باشيم.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكيد بر اينكه  اصلي ترين مولفه اي كه امنيت اجتماعي جامعه را ارتقاء مي‌دهد سرمايه اجتماعي است اظهار کرد: توفيقات چشمگيري كه با تلاش سخت كوشان انتظامي  در استان حاصل شده  انگيزه بيشتري را براي مشاركت مردم  كه سرمايه اجتماعي هستند، فراهم كرده است.

 

وی با اشاره به اينکه آگاهي افراد جامعه نسبت به هشدارهاي پيشگيرانه و انتظامي  ضروري است گفت: آشنايي افراد از راه هاي پيشگيرانه سبب خواهد شد فرصت ارتکاب بسياري از جرايم از افراد سود جو سلب شود.

 

سردار جهانبخش با اشاره به اينكه افتخار نيروي انتظامي اين است كه خدمتگزار مردم است و در جهت تامين نظم و امنيت ، آرامش عمومي و حفظ دستاورد هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش مي كند. گفت : با همكاري و مشاركتي كه مردم با پليس در ايام تعطيلات نوروز داشتند طرحها، برنامه‌ها و ماموريت هاي پليس به نحو مطلوب اجرا شد.

 

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به کاهش 20 درصدی جان باختگان جاده در چهار ماهه سالجاری خاطر نشان كرد: از تلاش هاي صورت گرفته در زمينه كاهش تلفات جاده اي تقدير و تشكر كردند .

 

سردار جهانبخش آموزش را لازمه موفقيت کارکنان در انجام ماموريت ها برشمرد و اظهار داشت: هر چه سطح دانش کارکنان در يگان هاي انتظامي افزايش يابد، کارآيي پليس در مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي نيز ارتقاء يافته که اصلي ترين پيامد آن بهبود خدمت رساني و افزايش رضايت مردم خواهد بود.

ارسال نظرات