خبرهای داغ:
امام جمعه خوی:

حاکمان آمریکا در مقابل ایران به بن بست رسیدند

امام جمعه خوی گفت: حاکمان آمریکا در مقابله با ایران اسلامی به بن بست رسیدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۸۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

حجت الاسلام سید رضی شکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: رییس جمهور آمریکا علت خروج از برجام را وادار کردن ایران به مذاکره جدید و بر اساس منافع نامشروع آمریکا اعلام کرد لکن تاکنون هر چه توان داشتند به کار بردند ولی به نتیجه نرسیدند.

 وی ادامه داد: تروریست اعلام کردن نیرو‌های نظامی آمریکا در منطقه به دنبال تروریست خواندن سپاه پاسداران از سـوی آمـریکا، توقیف کشتی انگلـیسی به دنبـال دزدیـدن کشتی ایران توسط انگلیس به دستور آمریکا، دستگیری و محاکمه ۱۷ جاسوس سازمان سیا توسط وزارت اطلاعات ایران اسلامی از جمله اقدامات قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی بود.

برکات اقامه نماز جمعه در جامعه بی‌بدیل است

 حجت الاسلام شکوری با تبریک سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تهران با حکم رهبر کبیر انقلاب قدس سره و به امامت مرحوم آیت الله طالقانی، گفت: موضوع نماز جمعه و مباحث مربوطه تقریبا در تمامی کتب فقهی استدلالی و رساله‌های عملیه فقها و کتب حدیثی به صورت مبسوط بیان شده است و جمعی از فقها رساله‌های مستقلی در زمینه نماز جمعه تدوین کرده اند.

 خطیب نماز جمعه خوی ادامه داد: جواهرالکلام کتاب فقهی استدلالی که در بیش از ۳۶۰ صفحه در مورد نماز جمعه بحث کرده و مستدرک الوسایل که کتاب حدیثی است ۱۱۹ صفحه فقط روایات مربوط به نماز جمعه را ذکر کرده است.

وی با اشاره به اقامه بیش از ۹۰۰ نماز جمعه در سطح کشور، گفت: تبیین و تشریح معارف دینی به میلیون‌ها نفر از نمازگزاران جمعه در سطح کشور، اطلاع رسانی و تحلیل اخبار، حوادث و اتفاقات مربوط به ایران و جهان اسـلام، تبیـین، تـشریح و تحلیل مواضع و توصـیه‌ها و پیام‌های ولی امر مسلمین در حوادث و مناسبت‌ها، تشریح اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نـظام جـمهـوری اسـلامـی از جمله ثمرات و برکات نماز‌ جمعه هستند.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظرات