خبرهای داغ:
در مدارس مختلف و مناطق محروم؛

۴۰۰ دانشجو بنابی در قالب اردو‌های جهادی فعالیت می کنند

فرمانده سپاه بناب گفت: هم اکنون ۴۰۰ دانش آموز، دانشجو در قالب اردو‌های جهادی در مدارس مختلف و مناطق محروم بناب در راستای بهینه سازی و تعمیر مدارس همکاری دارند.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۲۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، عمران دوستی با بیان اینکه سپاه با همکاری سایر ادارات و نهاد‌ها توانسته قدم‌های ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف فرهنگی بردارد گفت: هم اکنون بسیجیان این شهرستان در حال احداث و تکمیل ۵۰ باب خانه محروم برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند که امیدواریم تا پایان سال جاری در مناسبت‌های خاص اعم از هفته بسیج، دهه فجر و ایام با شکوه نظام، امسال آنهارا در اختیار خانواده‌های محروم قرار دهیم.

وی از ایجاد و راه اندازی ۴۱ صندوق قرض الحسنه وام وایجاد اشتغال زایی پایدار فردی و خانواده گی در سطح شهرستان بناب و روستا‌ها خبر داد.

دوستی افزود: ۱۵ اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور و از همه مهمتر یک کاروان نیز در قالب اعضای شورای اداری به مناطق شمال غرب کشور اعزام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از اولین روز تحویل سال ۹۸ مردم  این شهرستان کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به همنوعان خود در مناطق سیل زده ارسال کرده اند و بار دیگر باهمت و اراده مردم با جمع آوری مبالغ نقدی آمادگی کامل داریم که در شهر‌های سوسنگرد، هویزه به تعداد ۲۷ باب خانه توسط خیرین این شهرستان ساخته خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها