میز خدمت اعضای شورای اداری در مصلی یاسوج برپا شد

برپایی میز خدمت مدیران ادارات در مصلی یاسوج

به همت بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد میز خدمت اعضای شورای اداری در مصلی یاسوج برپا شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۶۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از یاسوج ,به همت بسیج کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و همکاری معاونت سیاسی استانداری و ستاد اقامه نماز جمعه شهر یاسوج میز خدمت در مصلی نماز جمعه با حضور استاندار و اعضای شورای اداری استان قبل از آغاز نماز جمعه برگزار شد.
مسوول بسیج کارمندان استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه میز خدمت در مصلی بزرگ شهر یاسوج گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی با هماهنگی با ستاد نماز جمعه یاسوج و همکاری معاونت سیاسی و مدیرکل روابط عمومی استانداری، اعضای شورای اداری استان دو ساعت قبل از آغاز نماز جمعه در مصلی حضور یافتند و پاسخگوی مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف بودند.
سرهنگ پاسدار اژنگ تندپور در این مراسم گفت: حضور استاندار به عنوان مقام عالی دولت و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسوولان عنوان کرد و گفت: کمک به کاهش آلام ودردهای مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است که در همه شهرستان‌های استان دنبال می‌شود.

مسوول بسیج کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: تلاش بسیج در سطح ادارات بر این است که ضمن ترویج روحیه وتفکر بسیجی برای خدمت رسانی بهتر به مردم در راستای رفاه حال شهروندان و ارباب رجوع ، روحیه امید وکارآمدی نظام اسلامی بیش از پیش در میان مردم تقویت شود.
به گزارش فارس؛ در این برنامه باشکوه استاندار وسایر مدیران اجرایی، مشکلات و دغدغه‌های مردم را شنیدند و دستورات لازم را جهت کمک به آنان صادر کرد که بیشترین مشکلات مطرح شده توسط مردم دراین دیدارها در حوزه‌های اشتغال و معیشت بود.

 

ارسال نظرات