فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) :

تمام ملت ایران باید برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: در تحقق بیانیه گران سنگ گام دوم انقلاب تمام ملت مسئول هستند و همت و تلاش تمام مردم و مسئولان را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۲۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در نشست بصیرتی فرهنگیان و سرگروه های حلقه های صالحین سپاه ناحیه امام سجاد (ع) بیانه گام دوم انقلاب را بسیار دقیق و جامع دانست که برای 40سال آینده انقلاب اسلامی برنامه قوی و کاربردی دارد و با اجرای آن کشور ایران می تواند در دنیا و منطقه قوی شود.

تمام ملت ایران برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید تلاش کنند

وی با جامع و راهگشا دانستن این بیانیه گفت اکنون وقت آن رسیده که کارگروه های مختلفی برای محورهای هفتگانه تعیین شوند و به صورت اجرایی و عملیاتی وارد کار شوند.

وی افزود: در تحقق بیانیه گران سنگ گام دوم انقلاب تمام ملت مسئول هستند و همت و تلاش تمام مردم و مسئولان را می‌طلبد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با تاکید بر اینکه باید در این راستا آستین همت را بالا بزنیم تصریح کرد: دشمن با فشار و تحریم‌های حداکثری، ایجاد جنگ روانی و میانجی‌گری برای باز کردن باب مذاکره درصدد تهدید ایران است اما اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی در همه حال توطئه دشمن را خنثی کرده است.

وی گفت: چهل سال است که مردم ایران در مقابل هر گونه توطئه دشمن مقاومت کردند و تکلیف دشمن که مشخص است اما در حال حاضر شاهد هستیم که در کشور افرادی قصد چیدن توطئه برای مردم دارند که از خودی انتظار این کار نمی‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) خاطرنشان کرد: امروز استراتژی دشمن تحریم و فشار حداکثری است و استراتژی ما نیز باید مقاومت حداکثری باشد که امید است از این سختی‌ها نیز عبور کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها