فرمانده سپاه استان البرز:

هوچی گری دشمن برای انفعال پلیس در برابر قانون شکنی محکوم به شکست است

فرمانده سپاه استان البرز گفت: دشمن با تلاش هوشمندانه قصد دارد یکی از بازوهای قدرتمند نظام را که باید حافظ نظم و امنیت باشد را با هوچی گری و فضا سازی به انفعال بکشانند که این امر امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۹۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، طی روزهای اخیر موضع فرمانده ناجا درباره مقابله جدی با انواع ناهنجاریها و قانون شکنی ها که با بهانه های مختلفی همانند داشتن حریم خصوصی در خودرو و عناوینی از این دست انجام می شود، با حمایت های اقشار متعدد در کشور مواجه شده است.

هوچی گری دشمن برای انفعال پلیس در برابر قانون شکنی محکوم به شکست است
 
فرمانده سپاه البرز در واکنش به سخنان سردار اشتری، اظهار داشت: پلیس مسئول امنیت انتظامی کشور است و بر اساس مُر قانون عمل می کند، همچنین اقدامات آنها از نظر قانونی تعریف شده و در راستای ابلاغیات رده های بالاتر و مقررات مصوب کشور خواهد بود.  
 
سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه قطعا مواضع سردار اشتری صحیح بوده و ما نیز از آن حمایت و پشتیبانی می کنیم، افزود: دشمن با ترفند "دوربین شما، اسلحه شماست" که از طریق بلندگوهای تبلیغاتی خارج از کشور در حال پخش است، به دنبال انفعال پلیس در مقابل هنجار شکنی ها و بی قانونی ها است.
 
وی به لزوم حمایت مردم از پلیس اشاره کرد و اظهار داشت: نباید پلیس در صحنه تنها بماند زیرا دشمن با تلاش هوشمندانه قصد دارد یکی از بازوهای قدرتمند نظام را که باید حافظ نظم و امنیت باشد را با هوچی گری و فضا سازی به انفعال بکشانند که این امر امکان پذیر نیست.  
 
فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه امروز با تلاش های جهادی خوبی که عوامل نیروی انتظامی دارند نقشه های دشمن هیچگاه با موفقیت همراه نخواهد بود، تصریح کرد: هر میزان دستگاه های فرهنگی کم کاری کنند به همان نسبت کار پلیس بیشتر خواهد شد در صورتی که فعالیت نهادهای فرهنگی تنش های اجتماعی کاهش می یابد.  
 
وی گفت: متاسفانه هر کسی وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهد و بار مسئولیت به دوش پلیس خواهد افتاد در نتیجه همه باید تلاش کنند در راستای اجرای قوانین کشور، اقدامات موثری داشته باشند.  
 
سردار مولایی در خاتمه افزود: البته برای سپاه هم روند خدمت رسانی همین گونه است و هر زمانی که امکان مساعدت و کمک به مردم توسط ما وجود داشته باشد از انقلاب و مردم حمایت کرده و آن را بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها