خبرهای داغ:

همایش زکات در ماکو برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماکو گفت: ماکو جزو شهرستان های برتر در رابطه با پرداخت زکات است.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۶۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، قاسم تاروردی زاده در همایش بزرگ زکات که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل روستای قره تپه از توابع مرکز جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طبق گفته مسئولان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان به منظور کمک به احداث مساجد، حسینه و انجام کارهای عام المنفعه، در سه ماهه اول سال جاری، ۴۵۰۰ میلیون ریال زکات جمع آوری شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در حدود ۵۶ درصد از رشد برخوردار است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این همایش با اشاره به اهمیت پرداخت زکات از دیدگاه قرآن کریم، از عاملین جمع اوری زکات در شهرستان قدر دانی کرد و نقش پرداخت زکات را درریشه کن کردن فقر در جامعه انکار ناپذیر عنوان کرد.

 وی هدف از برگزاری همایش بزرگ زکات در شهرستان را فرهنگ سازی و تشویق بهره برداران عزیز در امر مهم پرداخت زکات برشمرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گفت: بیش از یک ششم آیات قرآن کریم در خصوص کشاورزی و موضوعات دامداری و مسائل مربوط به روستا ها است.

 ساجدی نژاد ادامه داد: یکی از ستون دین زکات است که پرداخت زکات نشانه علاقه انسان به خداوند بوده و طبق فرموده خداوند متعال اگر می خواهید اموال شما افزایش پیدا کرده و افزایش نعمت داشته باشید،  زکات پرداخت کنید .

 انتهای پیام/ع

ارسال نظرات