سردار کوثری:

فرزندان شیطان بزرگ هیچگاه به برجام متعهد نخواهند بود

جانشین قرارگاه ثاراله سپاه با بیان اینکه فرانسه و دیگرکشورها به تعهدات خود عمل نمی کنند،گفت:همانطور که امام(ره) فرمودند فرانسه و انگلیس فرزندان آمریکا به عنوان شیطان بزرگ هستند و می خواهند بر جهان حاکمیت کنند.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۷۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اسماعیل کوثری در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت و گو با بیان اینکه ایران اهل استدلال و منطق است، گفت: بر اساس همین منطق و استدلال با مدعیان دروغین اداره جهان مذاکره کردیم و در نتیجه هم به برجام رسیدیم اما همه مردم دنیا نیز شاهد بودند آمریکا این توافق را بر هم زد وگرنه دقیقا همه مواردی که تعهد داده بودیم را عمل کردیم و این در حالی است که در زمان برجام در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعتراض می کردیم که چرا چنین تعهداتی را پذیرفته اید.

وی تصریح کرد: آمریکا و اروپا بد عهدی های متعددی نشان دادند و امروز نیز به همان شیوه کار خود را ادامه می دهند. سفر آقای عراقچی در حالی صورت می گیرد که فرانسه یا انگلیس و یا دیگر کشورهای طرف برجام، امتیازی برای ایران در نظر نمی گیرند. این وضعیت تنها یک امتیاز برای ایران دارد و آن هم آگاهی مردم جهان نسبت به خباثت غربی ها است.

جانشین فرماندهی قرارگاه ثاراله در گفتگو با رادیو گفت و گو درباره نقش فرانسه در برجام اظهار داشت: فرانسه پیش از این نیز در آزمون برجام رد شده است و در گذشته شاهد بودیم این کشور حتی نقش پلیس بد را بازی می کرد و به نوعی با آمریکا نقش مکمل را بازی می کردند. در حقیقت عملکرد این کشور بخشی از فرایند فریب است.

وی تاکید کرد: یا نباید تعهدی امضا شود و یا اگر امضا شد باید اجرا شود و به آن تعهد پایبند بود. اگر فساد در جهان زیاد می شود به این دلیل است که اینها در راس کشورها و قدرت ها قرار می گیرند و به همین جهت شاهد هستیم ترامپ و مکرون دروغ می گویند. امروز در فرانسه نیز شاهد اعتراضات گسترده هستیم اما حتی به مردمشان نیز پاسخی ندارند.

سردار کوثری با بیان اینکه فرانسه و دیگر کشورها قطعا به تعهدات خود عمل نمی کنند، عنوان کرد: همانطور که امام(ره) فرمودند اینها شیطان بزرگ هستند در حقیقت فرانسه و انگلیس فرزندان آمریکا به عنوان شیطان بزرگ هستند زیرا آن ها فقط می خواهند بر جهان حاکمیت کنند.

وی بیان کرد: اروپایی ها برای حفظ برجام صادق نیستند و حرف هایی که برای حفظ برجام می زنند برای فریب طرف مقابل است زیرا اساسا خود این مقامات اروپایی تصمیم گیرنده نیستند و کارتل های بزرگ دنیا و صهیونیسم ها شرایط را دیکته می کنند و این سیاست مداران عامل و بازیچه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار