دیدار صمیمی سردار سلیمانی با خانواده شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد+تصویر

دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در کشور هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در منزل خانواده «شهید فتح‌الله آغه‌ویسی» از شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد حضور یافت و در فضایی صمیمی با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۷۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در سفر خود به کردستان، در منزل خانواده «شهید فتح‌الله آغه‌ویسی» از شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد حضور یافت و در فضایی صمیمی با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، اظهار داشت: اقتدار و امنیت کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده است.

وی شهدا را مایه عزت ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: همه ما قدردان خون شهدای والامقام و خانواده‌های معظم شهدا هستیم چراکه در سایه خون شهدای گرانقدر به امنیت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته‌ایم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در کشور هستند اما همواره با بصیرت و ولایتمداری ملت ایران توطئه‌های آنان به یأس و ناامیدی تبدیل شده و باید این راه ادامه داشته باشد.

«فتح‌الله آغه‌ویسی» دهم مهرماه سال 1331 در روستای دولاب از توابع شهرستان سنندج دیده به جهان گشود؛ پدرش عبدالله و مادرش صنوبر نام داشتند؛ تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. سال 1353 ازدواج کرد و صاحب سه پسر و دو دختر شد.

«شهید فتح‌الله آغه‌ویسی» عضو سازمان پیشمرگان کُرد مسلمان در بیست و هشتم اسفند ماه سال 1360 در روستای دولاب در درگیری با گروه‌های ضدانقلاب به شهادت رسید؛ روستای دولاب 27 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ا

ارسال نظرات