جشنواره مالک اشتر و برترین‌های سال ۹۷ برگزار شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی: نامگذاری جشنواره به نام مالک اشتر که از فرماندهان امام علی (ع) می‌باشد، درس آموزنده برای همه ما است.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۲۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های حوزه عصمتیه، ناحیه مرکزی، در جشنواره مالک اشتر که در نمازخانه ناحیه برگزار شد، شرکت کردند.
در این جشنواره، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی گفت:مالک اشتر به عنوان یک اسوه برای همه ما می‌باشد، نه تنها معصومین جهت الگو برای ما هستند، ولی افراد عادی مانند مالک اشتر، سلمان فارسی و ... نیز الگوهائی برای ما هستند که بدانیم هرکاری را می‌توانیم انجام دهیم و بازوی ولایت باشیم.
پوربابائی گفت: مالک اشتر کسی بود که در مقابل فردی که به او ناسزا گفت، به مسجد می‌رود و او را دعا می‌کند، ولی در مقابل معاویه و رویارویی با او، ذره‌ای رحم ندارد و با قاطعیت برخورد می‌کند یعنی"اشداء علی الکفار، رحماء بینهم " است.
وی در ادامه گفت:سپاه و بسیج بازو‌های نظام هستند وانشاالله هرچه بهتر و بیشتر سعی در انجام وظایف خود می‌کنند.
در ادامه فرمانده ناحیه مرکزی صحبت کرد و سپس بخشی به عنوان فرمانده گردان برتر از ناحیه مرکزی، رحمانی فرمانده پایگاه برتر از حوزه عصمتیه و حلقه شهید سالاری حلقه برتر از حلقه‌های حوزه عصمتیه معرفی شدند و جوایز جشنواره مالک اشتر به آنان تعلق گرفت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات