امام جمعه شهرستان چالوس:

هرجا پای منافع مردم در میان باشد امام جمعه باید ورود پیدا کند

امام جمعه شهرستان چالوس گفت:هرجا پای منافع مردم در میان باشد امام جمعه باید ورود پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۰۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگذاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد جباری امام جمعه شهرستان چالوس در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج که  به مناسبت چهلمین سال اقامه نماز جمعه در این شهرستان  برگزار شد،با اشاره به اینکه در فقه اسلامی ، خطبه دوم باید سیاسی باشد، اظهار کرد:نماز جمعه تریبونی است که می تواند دستاوردهای نظام را تقویت کند.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه هر جا پای منافع مردم در میان باشد، امام جمعه باید ورود پیدا کند، افزود: اگر هر واجبی آسیب ببیند نظام اسلامی می تواند آن را ترمیم کند، اما خود نظام آسیب ببیند کسی نمی تواند ترمیمش کند.

حجت‌الاسلام جباری با تاکید براینکه امام جمعه نباید جناحی عمل کند، خاطرنشان کرد:طبق این دستورالعمل هیچ ابایی از زیر سوال بردن مسئولانی که به فکر دیگران نیستند، نداریم.

امام جمعه شهرستان چالوس با یادآوری این مطلب  که درباره فعالیت های فرهنگی تعاملات خوبی با آموزش و پرورش انجام شده است ابراز امیدواری کرد و گفت:در طول مدت خدمتگزاری خود شاهد شوق و دغدغه زیادی بین مردم چالوس جهت اقامه نماز در مصلی بوده ام، اما مشکل اصلی احداث ساختمان مصلی بدهی های سنگین و میلیاردی است که از زمان گذشته به جا مانده است.

وی با اشاره به بدهی های برق که مربوط به نماز جمعه بود و پرداخت شد، اضافه کرد: مشکلات رفاهی همچون پله برقی، آسانسور، اطفای حریق، سقف و برق آن در حال تکمیل است و  ان شا الله تمامی مشکلات با همراهی مردم عزیز شهرستان حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها