ئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهریز؛

30 خانواده شهید بهادران تجلیل می شوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز گفت: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا مقررشده است در قالب ۶ گروه از ۳۰ خانواده شهید دهستان بهادران دیدار و تجلیل به عمل آید. و
کد خبر: ۹۱۵۸۶۶۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رضا خانجاخانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهریز، در نشست شورای هماهنگی ایثارگران این شهرستان با هدف برنامه‌ریزی دیدار با خانواده شهدای دهستان بهادران با تأکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه اصلی بنیاد در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در جامعه است و این امر بدون همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی محقق نخواهد شد.
خانجاخانی اضافه کرد: خانواده شهدا نیاز چندان به حضور ما ندارند بلکه این ما هستیم که با حضور در جمع آنان روحیه گرفته و برای ادامه خدمت مهیا می‌شویم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز بیان کرد: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا مقررشده است در قالب ۶ گروه از ۳۰ خانواده شهید دهستان بهادران دیدار و تجلیل به عمل آید.
وی یادآور شد: این برنامه نیمه دوم مردادماه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات