برگزاری کارگاه توجیهی دوسالانه سراسری عکس بسیج در اهواز

کارگاه توجیهی- آموزشی چهارمین دوسالانه سراسری عکس بسیج هنرمندان کشور با حضور جمع کثیری از علاقه مندان به این رشته با همت سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۲۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

به گزارش سرویس بسیج هنرمندان خبرگزاری بسیج، حسین جلودار مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در این خصوص اظهار داشت: این کارگاه با هدف سازماندهی و شبکه سازی ظرفیت های موجود در حوزه عکاسی در استان و توجیه آنها در خصوص نحوه شرکت در چهارمین دوسالانه سراسری عکس بسیج هنرمندان کشور، تولید مجموعه عکس برای این جشنواره، تعریف استیمنت و متن هنری و روش نوشتن استیمنت توسط هنرمند برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این کارگاه نخستین کارگاه توجیهی-آموزشی در این حوزه در سطح کشور می باشد، افزود: پس از توضیحات کلی در خصوص فراخوان جشنواره، مدعوین در سه گروه سازماندهی و زیر نظر اساتید مجید رمضان پور اصفهانی، علیرضا مردانی و اینجانب مطالب و آموزش های لازم ارائه شد.

 

جلودار با اشاره به استقبال خوب عکاسان سراسر استان از این برنامه با وجود گرمای طاقت فرسای خوزستان در فصل تابستان، عنوان کرد: استان در حوزه عکاسی ظرفیت های فراوانی دارد که جمعی از آنان با تلاش های صورت گرفته شناسایی و سازماندهی شده اند و در تلاش هستیم تا برنامه ریزی سایر ظرفیت های بالقوه استان را نیز جذب و بالفعل و در راستای اهداف عالی نظام و انقلاب هدایت نماییم.

 

گفتنی است در پایان این کارگاه یک روزه برای کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه صادر و به آنان تحویل داده شد.

ارسال نظرات