افتتاح منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در چگنی+ تصاویر

باحضور سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان و فرمانده سپاه پاسداران شهرستان چگنی منصور کریمی ودیگر مسئولین شهرستان چگنی در بخش شاهیوند روستا چنار چندمنزل مسکونی محرومان را افتتاح کردند.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۹۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان مراسم افتتاح منازل مسکونی در بخش شاهیوند روستا چنار افزود: برای افتتاح پنج منزل مسکونی که تحت پوشش  بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ه) شهرستان چگنی در تهی زمان طی دو ماه این منازل را باکمک بسیج سازندگی ساخته ایم که دو باب در چگنی و دو باب در  کوهدشت و یک باب در دلفان افتتاح کردیم و امیدواریم بقیه منازل  را باکمک سپاه  و بسیج سازندگی بسازیم تا یک رکورد و الگو برای بنیاد مسکن و سپاه باشد تا بتوانیم قبل زمستان بقیه منازل  را تحویل بدهیم .

وی تصریح کرد: توسط سپاه ۴۰۰تا منازل  را هم در  کل استان شروع به کلنگ زنی خواهیم کرد که تاکنون  چندین منزل دیگر نیزرا کلنگ زنی کرده ایم.

سردار مرتضی کشکولی از کلنگ زنی پنج مدرسه در سطح استان خبر داد و گفت:  یک نمونه کلنگ زنی مدرسه در سطح  پلدختر داشته ایم و بقیه در الشتر؛ معمولان و ازنا که این پنچ  مدرسه تا اول مهر ماه تحویل خواهیم داد.

وی افزود:این حرکت های جهادی ادامه خواهند داشت و دست از جهاد بر نمیداریم   چون کار ما هم  همین خدمت به خلق خدا است و تشکر میکنیم از کسانی که کمک کردند .

 

ارسال نظرات