انتشار فراخوان انتخاب مدیرکل دفتر امور شهری استانداری

استانداری یزد در نظر دارد با هدف تکمیل نظام شایسته سالاری و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، «مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها» را از طریق فراخوان محدود انتخاب کند که اطلاعات این فراخوان و شرایط لازم برای اعلام داوطلبی بر روی سایت استانداری یزد به آدرس ‌www.ostanyazd.ir قابل مشاهده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۱۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، استانداری یزد در نظر دارد با هدف تکمیل نظام شایسته سالاری و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، «مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها» را از طریق فراخوان محدود انتخاب کند که اطلاعات این فراخوان و شرایط لازم برای اعلام داوطلبی بر روی سایت استانداری یزد به آدرس ‌www.ostanyazd.ir قابل مشاهده است.
برخی از شرایط و اطلاعات این فراخوان به شرح زیر است:
کارکنان استانداري يزد و واحدهاي تابعه (فرماندار‌ی‌ها و بخشداري‌ها)
كاركنان داراي سوابق مديريتي مرتبط از ساير دستگاه‌هاي دولتی استان
كاركنان مأمور شده به استانداري يزد و واحدهاي تابعه يا مأمور شده از استانداری یزد به ديگر دستگاه‌هاي اجرايي
از داوطلبان گرامی درخواست می شود فرم‌های شماره 1 تا 4 مندرج در این فراخوان را تکمیل و حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 5 مرداد ماه سال جاری به دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارائه نمایند.
گفتنی است رشته های تحصیلی مورد نياز حداقل مقطع كارشناسي و ترجیحا در رشته های زیر مجموعه مهندسي عمران، معماري و شهرسازي ‌و برنامه ريزي شهري می‌باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات