خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور در جمع خانواده شهدای مدافع آذربایجان شرقی:

ایستادگی خانواده شهدا چون اجر شهادت شهدا ارزشمند است

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به ایثار و ایستادگی خانواده شهدا در برابر مشکلات و برخی ناملایمتی ها، اظهارداشت: ایستادگی خانواده شهدا چون اجر شهادت شهدا ارزشمند است.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۸۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مینو اصلانی در دیدار با همسران، مادران و دختران شهدای مدافع حرم استان،  افزود: فقدان تک تک شهدا سخت است و خانواده شهدا علاوه بر این سختی در برابر ناملایمتی های دیگر نیز با صبوری ایستادگی کرده و از ارزش های انقلاب در همه برهه ها دفاع کردند.

وی با قدردانی از مادران و همسران شهدا، وجود مادران و همسران جوان شهدای مدافع را سرمایه ای عظیم در مسیر گام دوم انقلاب خواند و گفت: شما مادران و همسران و دختران جوان شهدای مدافع باید در تحقق این بیانیه نقش آفرین باشید که تاکید رهبر فرزانه انقلاب در آن به جوانان است تا بتوانیم تمدن سازی اسلامی را به بهترین نحو انجام دهیم.

اصلانی توجه به علم، دانش و دانشتن آگاهی و بصیرت را که خانواده شهدا به آن آراسته اند مهم ترین مولفه های تحقق گام دوم انقلاب برشمرد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور رشادت شهدا را نتیجه فداکاری خانواده شهدا عنوان و تاکید کرد: اکنون نیز پس از شهادت شهدا همین رشادت و ایثار خانواده ها باید پای کار برای ادامه حیات انقلاب باشد تا بتوانیم در برابر استکبار مقاومت کرده و نقش خود را به دنیا نشان دهیم.

ایستادگی خانواده شهدا چون اجر شهادت شهدا ارزشمند است

در پایان این دیدار که در منزل شهید صادق عدالت اکبری از شهدای مدافع حرم صورت گرفت، از مادران، همسران و دختران شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها