خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

مهمترین سفارش امام رضا(ع)، سفارش به توحید و ولایت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت میلاد امام رضا(ع)، اظهار داشت: مهمترین سفارش امام رضا(ع)، سفارش به توحید و ولایت بود.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۸۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع بسیجیان مسجد فاطمه الزهرا(س) با اشاره به روایت مشهور سلسله الذهب، گفت: پیام مهم این ولایت پس از سفارش به توحید الهی، سفارش به شناخت جایگاه ولایت بودو این نشان از اهمیت بالای مسئله ولایت در دین اسلام است.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه شناخت خدا و رسولش جز در سایه شناخت مقام ولایت و امامت، میسر نمی شود، تصریح کرد: ولایت، صراط مستقیم و واسطه فیض الهی است.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد ولایت فقیه را استمرار ولایت معصومین(ع) در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) عنوان کرد و افزود: ولایت خدا در ولایت فقیه، تحقق و تجلی یافته است.

   وی با اشاره به وقوف دشمن به جایگاه ولایت در دین اسلام، هشدار داد: باید آگاه باشیم که آنان به وضوح نقش و جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی را می دانند و ولایت فقیه، عامل اصلی نگرانی ها و ناراحتی های آنان است و به همین خاطر است که همه هجمه هایشان بر روی ولایت فقیه، متمرکز است تا به هر نحو ممکن، مردم، مسئولین و نخبگان را از ایشان جدا کرده و اختلاف افکنی کنند.

   آیین گرامیداشت میلاد حضرت ثامن الحجج و دهه کرامت با حضور جمعی از کارکنان رسمی سپاه میانه و وظیفه و بیش از یکصد نفر از بسیجیان در مسجد فاطمه الزهرا(س) میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها