معاون استاندار قم در جلسه هیئت امنای طرح جهاد روشنایی عنوان کرد

لزوم استفاده از منابع استانداری برای افزایش میزان راه اندازی نیروگاه های 5 کیلواتی در قم

در این جلسه معاون استاندار بر لزوم اجرای طرح جهاد روشنایی اشاره کرد و گفت: که این طرح بسیج کمک فراوانی به شرکت توزیع برق می کند و از به وجود آمدن مشکلات بسیاری جلوگیری خواهد کرد و باید از دیگر منابع استانداری برای افزایش میزان راه اندازی نیروگاه های 5 کیلواتی به غیر از سهمیه ابلاغی استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۹۲۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

 

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، جلسه هیئت امنای طرح جهاد روشنایی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع)، معاون استاندارقم، مسئولین شرکت برق، مسئول دفتر بنیاد برکت و دیگر کارشناسان و مسئولین استانی برگزار گردید.

در این جلسه مهندس نیکوکلام مسئول مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان قم ضمن تبیین طرح جهاد روشنایی، نقش دستگاه های متولی در اجرای بهتر این طرح را بیان کرد.

معاون استاندار بر لزوم اجرای طرح جهاد روشنایی اشاره کرد و گفت: که این طرح بسیج کمک فراوانی به شرکت توزیع برق می کند و از به وجود آمدن مشکلات بسیاری جلوگیری خواهد کرد و باید از دیگر منابع استانداری برای افزایش میزان راه اندازی نیروگاه های 5 کیلواتی به غیر از سهمیه ابلاغی استفاده شود.

در این جلسه مصوب گردید جلسه ای در استانداری برگزار گردد تا راه های تامین بودجه برای اجرای گسترده تر این طرح در استان تهیه گردد. همچنین مصوب شد در دو جلسه مجزا در کمیته امداد استان و دفتر بنیاد برکت برای استفاده از منابع آنها برای اجرای این طرح پیگیری های لازم به عمل آید.

در پایان معاون محترم هماهنگ کننده جناب سرهنگ کبیری از حضور مسئولین تشکر نموده و اظهار داشت که باید تمامی ظرفیت استان باید برای چنین طرح هایی بسیج گردد.

 

ارسال نظرات